Showing 1 - 10 of 9,352
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003939865
User generated branding (UGB) as a field of study -- Theoretical basis for the development of a UGB reference framework -- Specification of UGB -- Development of the explanatory UGB model -- Empiric model validation and hypothesis testing -- Summary, critical consideration and outlook
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522888
Virtuelle Communities werden im Marketing als innovatives Instrument zur Ansprache von Konsumenten angesehen. Es gibt aber nahezu keine wissenschaftlichen Erkenntnisse über die Wirkungsweise von Communities. Die Autorin untersucht am Beispiel von Newsgroups und Chats, die in den Firmenauftritt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001905602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014283330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009130023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003722649