Showing 1 - 10 of 2,830
1 Introduction: digital transformation, big techs, and public policies -- 2 New economy(ies), new economics and new ‘digital’ rights -- 3 Big Techs, Market Power and Public Policies -- 4 Big techs and on-line information system -- 5 Private power and public policies: between antitrust and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040862
This book explores the regulatory options for digital platforms and data economies. The trade-offs between the market value of information and individual privacy rights are examined to provide rationale for regulation and policy suggestions. A general conceptual framework is provided for digital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627937
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital -- Contents -- Acknowledgments -- Prologue: From Marketing 3.0 to Marketing 4.0 -- About the Authors -- Part I: Fundamental Trends Shaping Marketing -- Chapter 1: Power Shifts to the Connected Customers -- From Exclusive to Inclusive -- From...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012683784
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561253
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000658830
Traditional and Digital Marketing -- Creating Digital Value -- Customer Relationship Management and Digital Tools -- Online Consumer Behaviour -- Social Media and Marketing -- Brand Building in the Digital Age -- Digital Marketing Strategy -- Digital Marketing Tools and Technologies -- Trends in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012483207
Durchdachte, recht tiefe Gliederung, breites Themenspektrum und eine hohe inhaltliche Dichte treffen auf ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis - der Titel ist ein Füllhorn an Ideen und Ansätzen für Einsteiger und auch Fortgeschrittene im digitalen Marketing - ein wenig Erfahrung im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647744
Intro -- Inhaltsverzeichnis -- Vorwort -- 1 Was verstehen wir unter einem »Online-Controlling«? -- 2 Welche Funktion hat eine Website und wie ist sie strukturiert? -- 3 Zielgruppen-Definition und -Potenzial -- Überblick: Worüber reden wir bei Zielgruppen? -- Zielgruppen im Bereich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012032517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011993246
Intro -- ܜber die Autoren -- ܜber die ܜbersetzerin -- ܜber die Fachkorrektorin -- Einführung -- ܜber dieses Buch -- Törichte Annahmen über den Leser -- Symbole, die in diesem Buch verwendet werden -- Wie es weitergeht -- Teil I: Erste Schritte im digitalen Marketing -- Kapitel...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011841609