Showing 1 - 10 of 9,218
Prologue. The magic of connected strategy -- The connected strategy framework -- Part I. The rewards of connected strategies: Breaking the trade-off between superior customer experience and lowering costs -- Workshop 1: Using connectivity to provide superior customer experiences at lower costs...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013336327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013364473
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003637653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012171958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013209709
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669849
emotionaler Dispositionen einer Person auf die Kundenzufriedenheit. Diese charakterisiert er anhand des Konfirmations … Bankdienstleisungen. Das Diskonfirmationsmodell als Erklärungsansatz von Kundenzufriedenheit bei 18- bis 25-jährigen Bankkunden …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008647737