Showing 1 - 10 of 3,241
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901858
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003591432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001700891
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012513354
Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail … -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail. …Dieses Buch zeigt dem stationären Einzelhandel einen Weg auf, wie er sich nach Corona neu erfinden kann, um gegen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615706
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
Der stationäre Handel im digitalen Zeitalter -- Herausforderungen des stationären Handels -- Neuerfindung des stationären Handels -- Digitale Innenstadt und Shoppingcenter der Zukunft -- Risk-Benefit im Handel der Zukunft.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013518402
Andreas Pinterits develops a performance measurement system to cope with the different requirements of offline and online sales channels. The author discusses different methods for measuring customer channel switching behaviour during the purchasing process and demonstrates the practical use of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521122