Showing 1 - 10 of 6,376
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001608272
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001480710
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000674496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001597097
12 Aufsätze zu Grundlagen und Perspektiven des Customer Relationships Managements (CRM), d.h. des Managements von Kundenbeziehungen mittels IT-gestützter Informationssysteme (z.B. Database Marketing, Computer Aided Selling). Nach einer Einführung des Herausgebers vermitteln die 16 Autoren -...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607959
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001550542
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001447272
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001681660
Der Begriff des Electronic Business steht für die Transformation der Markt- und Unternehmensaktivitäten in die Welt der elektronischen Netze. Da dieser Umbruch jedoch neue Denk- und Verfahrensweisen erfordert, herrscht große Unsicherheit im Hinblick auf die "richtigen" Investitions-,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510369