Showing 1 - 10 of 10,897
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001561582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003827463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497367
Die Bedeutung von Preis-Promotions im Zusammenhang mit dem Verkauf von Neuwagen hat in den letzten Jahren stark zugenommen. Derartige Maßnahmen werden von nahezu allen Herstellern und Händlern eingesetzt und ermöglichen es Konsumenten bis zu 50 % im Bezug auf den Listenpreis zu sparen....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003939860
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001503071
This paper uses Qualitative Comparative Analysis (QCA) to validate the theory of change developed for an evaluation of renewable energy strategies, identifying pathways for scaling up RE in a variety of different contexts. QCA was used to translate qualitative judgements into quantitative...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013255149