Showing 1 - 10 of 3,388
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003712427
Dieses Paper widmet sich der Übertragbarkeit des Spillover-Effektes auf die Suchmaschinen-Werbung, insbesondere wird eine Wirkungsübertragung von der generischen Suche auf die Suche mit Marken-Keywords analyisiert und interpretiert. Diese Wirkungsübertragung findet annahmegemäß dadurch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009630214
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011296209
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013364454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012581574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002626912
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009755363
Jörg Igelbrink’s study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. The structure equation model reveals six direct impacts on the consumers LFB attitude. The author’s findings identify a new...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399058
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012126925