Showing 1 - 10 of 4,724
Effects of Health Communication and Pharmaceutical Advertising -- Taking Matters Global: The (Im)Possibilities of Cross …-Cultural Advertising -- Consumer Self-Empowerment: Increasing Consumer Control and Choice -- Modelling Consumer Self …-Empowerment -- Consumer Responses to Different Advertising Styles -- Advertising’s Contribution to Consumer Self-Empowerment. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019336
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003265375
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002897831
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003367718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001656652
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012132086
Problemstellung — Olfaktorik als vernachlässigte Modalität zum Aufbau und zur Stärkung von Marken -- Theoretischer Rahmen — Einbindung olfaktorischer Reize in die Markenkommunikation -- Empirischer Teil — Wirkungen der Integration von olfaktorischen Reizen in die Kommunikation des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011859031