Showing 1 - 10 of 6,448
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011781629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003533349
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009781169
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003287978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009616644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013428729
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664484
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009268948
Brand-nonspecific retailer coupons that entitle customers to assortment-wide discounts appeal in similar ways to national brand (NB) and private label (PL) users. The latter may be considered an attractive target group because they express high levels of deal proneness. However, it is unclear...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014045323
Die vorliegende empirische Studie soll zeigen, wie sich Bonusprogramme, speziell Treueprogramme und Kundenkarten, auf das Einkaufsverhalten von Konsumenten im deutschen Lebensmitteleinzelhandel auswirken. Die Studie wurde von Bachelorstudenten des Studiengangs "Business Administration" der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008906762