Showing 1 - 10 of 7,815
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677514
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000673780
"When the Nazis came to power in 1933, they promised to build a vibrant consumer society. But they faced a dilemma. They recognized that consolidating support for the regime required providing Germans with the products they desired. At the same time, the Nazis worried about the degrading...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008657743
Das Thema Marketing wurde bislang von Wirtschafts- und Unternehmensdgeschichte in Deutschland nur wenig betrachtet. Das …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002262846
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001350867
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001950540
Hinter dem vielzitierten Nachfrageproblem des Kunstmarktes steht ein Vermittlungsproblem. Und hinter dem Vermittlungsproblem steht ein Geschäftsmodell, mit dem sich viele kleine und mittlere Galerien sehenden Auges in eine Bedeutungs- und Ergebniskrise manövrieren. Dieses Buch analysiert die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012629925
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004827259