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Author
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Baier, Daniel
7
Brusch, Michael
5
Kutschke, Anke
2
Rese, Alexandra
2
Baumert, Katrin
1
Kastner, Paula
1
Kullak, Franziska S.
1
Kunz, Reinhard E.
1
Mütterlein, Joschka
1
Pick, Constanze
1
Teusler, Nadine
1
Woratschek, Herbert
1
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Published in...
All
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
International journal of innovation management
1
International journal of quality and service sciences
1
Journal of retailing and consumer services
1
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : Aufbruch und Wachstum
1
Technological forecasting & social change : an international journal
1
Texts from the Interdisciplinary Institute for Entrepreneurship at the University of Karlsruhe (TH) : IEP ...
1
Wertschöpfungskompetenz und Unternehmertum : Rahmenbedingungen für Entrepreneurship und Innovation in Regionen
1
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1
Produktentwicklung auf Basis von Conjointdaten
Baier, Daniel
;
Brusch, Michael
- In:
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
,
(pp. 233-244)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003871287
Saved in:
2
Innovationsportale als Antriebsmotor für den Aufbruch von KMU in neue Märkte: eine empirische Bestandsaufnahme und Perspektiven
Pick, Constanze
;
Teusler, Nadine
;
Baier, Daniel
- In:
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : …
,
(pp. 173-195)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003352181
Saved in:
3
Kristallisationspunkte in Clustern : Universitäten als Ausgangspunkte von Netzwerken im Bereich innovativer Energietechnologien
Kutschke, Anke
;
Rese, Alexandra
;
Baier, Daniel
- In:
Wertschöpfungskompetenz und Unternehmertum : …
,
(pp. 145-163)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010242764
Saved in:
4
Analyzing the relative influence of supply side, demand side and regulatory factors on the success of collaborative energy innovation projects
Rese, Alexandra
;
Kutschke, Anke
;
Baier, Daniel
- In:
International journal of innovation management
20
(
2016
)
2
,
pp. 1650029-1-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011502331
Saved in:
5
The entrepreneurship-innovation-marketing interface : 3rd Symposium, Cottbus
Baier, Daniel
(
contributor
)
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008934224
Saved in:
6
Effects of lead-usership on the acceptance of media innovations : a mobile augmented reality case
Mütterlein, Joschka
;
Kunz, Reinhard E.
;
Baier, Daniel
- In:
Technological forecasting & social change : an …
145
(
2019
),
pp. 113-124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012134286
Saved in:
7
How do customers meet their needs in in-store and online fashion shopping? : a comparative study based on the jobs-to-be-done theory
Kullak, Franziska S.
;
Baier, Daniel
;
Woratschek, Herbert
- In:
Journal of retailing and consumer services
71
(
2023
),
pp. 1-18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014265655
Saved in:
8
Ergebnisgüte in der Marktforschung in Abhängigkeit vom Grad des Multimediaeinsatzes bei der Stimulipräsentation
Brusch, Michael
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
62
(
2008
)
2
,
pp. 190-208
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003670335
Saved in:
9
Präferenzanalyse für Dienstleistungsinnovationen mittels multimedialgestützter Conjointanalyse
Brusch, Michael
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004860680
Saved in:
10
Präferenzanalyse für Dienstleistungsinnovationen mittels multimedialgestützter Conjointanalyse
Brusch, Michael
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002835678
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