Showing 1 - 10 of 1,771
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012172619
Chapter 1: China’s marketing macro environment: Cultural characteristics and regional heterogeneity -- Chapter 2: The characteristics of the Chinese digital market -- Chapter 3: Chinese digital and mobile platforms -- Chapter 4: Luxury and fashion retailing in China: The case of Florentia...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399278
Das Websitemarketing nimmt im wachsenden Wettbewerb der Hochschulen um internationale Studierende, Nachwuchswissenschaftler und Forscher einen immer größeren Stellenwert ein. Diese Studie evaluiert ausgewählte Websites deutscher Hochschulen, stellt ausländische Benchmarks vor und gibt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013444835
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011776987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011862031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012202782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012230043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012167072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011848797