Showing 1 - 10 of 81,420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009581751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010520439
This study explores the various factors influencing the adoption of mobile banking. Based on extended Technology Acceptance Model (TAM), we identified five factors which influence consumers' behavioral intention to adopt mobile banking: perceived usefulness, perceived ease of use, perceived...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013033752
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008648324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008648326
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008648327
Charakterisierung und Bedeutung mobiler Web-Befragungen -- Stand der Forschung zu den Einflussfaktoren der Teilnahme an mobilen Web-Befragungen -- Theoretische Bezugspunkte zur Erklärung der Teilnahmeentscheidung an mobilen Web-Befragungen -- Empirische Untersuchung der Teilnahmebereitschaft an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019029
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011824716
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003795536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003806429