Showing 1 - 10 of 79,437
Nach Lutz von Rosenstiels "Einführung in die Markt- und Werbepsychologie" (BA 6/93) liegt hier wieder ein ernstzunehmendes wissenschaftliches Lehrbuch zur Wirkung der Werbung auf Kaufentscheidungen vor. Theoretisch umfassende Fundierung, Gestaltungsempfehlungen, Messung der Werbewirkung und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000349013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677489
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678204
This handbook contains a series of original contributions in which top researchers in each area provide a succinct review of theory and research studies in consumer psychology and marketing, advertising and consumer behaviour
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003457714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003466472
Klappentext: In diesem Buch wird ein integrativer Überblick zu den wichtigsten Themen, Modellen und Anwendungsfeldern der Markt- und Werbepsychologie gegeben. Zunächst werden die psychologischen Grundlagen diverser Marketinginstrumente aufgezeigt und anschließend Modelle zur Erklärung sowie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001613181
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001397657
"The APA Handbook of Consumer Psychology presents a comprehensive survey of the field, including historical reviews and critical sources of information in both core and emerging literature. This 33-chapter handbook is designed as a library reference that captures up-to-date content on consumer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012544504