Showing 1 - 10 of 19
Die Generationenforschung ist aus den Bereichen Marketing, Kommunikation, Personalwirtschaft und Führung nicht mehr wegzudenken. Die Einteilung der Generationen in X (Geburtsjahrgänge 1965-1980), Y (1980-1995) und Z (1995-2010) liefert ein analytisches Instrument, das ganz selbstverständlich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012504207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009381649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011442810
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012801620
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012693304
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012623291
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013257991
"This book explores current consumer, consumption and marketing cases and issues, posing questions that complement, extend and challenge established marketing theory. Coming of age in a volatile, uncertain, complex and ambiguous context, members of generations Y and Z are emerging as distinctive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013174881
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012439097
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012256692