Showing 1 - 10 of 1,484
Theoretical Background on Mass Customization Research -- Fundamentals of Culture Research -- Cultural Influence on Consumer Behavior Under Mass Customization -- Cultural‐bound Interest in Mass Customization – survey -- Cultural‐Bound Actions in Mass Customization – experiment. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012234738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004888035
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003684441
Die vorliegende Arbeit soll zeigen, wie sich durch Mass Customization eine erhöhte Kundenbindung realisieren lässt und außerdem, wie sich die erhöhte Kundenbindung bei gleichzeitig geringerem Akquiseerfolg in derErstkaufphase auf den Kundenwert nach Blattberg/Deighton5 auswirkt.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005845972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000546453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000621473
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000630591
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000336174