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Fallstudie
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Customer engagement : contemporary issues and challenges
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Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
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Developing digital marketing : relationship perspectives
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Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
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E-marketing ; Vol. 1
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Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
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Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
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Advances in National Brand and Private Label Marketing : 10th International Conference, 2023
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Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
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Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
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Dialogmarketing Perspektiven 2012/2013 : Tagungsband ; 7. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
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Digitale Transformation des Marketing
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Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
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Handbook of research on customer engagement
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Innovations in SMEs and conducting e-business : technologies, trends and solutions
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Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Marketing in the cyber era : strategies and emerging trends
2
Mobile Kommunikation : Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste
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Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
2
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
2
Strategien zur Schaffung und Erhaltung von Markenloyalität : [Markendialog ; Februar 1998]
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Strategies and tools for managing connected consumers
2
The Routledge handbook of service research insights and ideas
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55plus Marketing : Zukunftsmarkt Senioren
1
AI innovation in services marketing
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Advanced technologies management for retailing : frameworks and cases
1
Advances in applied business research : the L.A.B.S. initiative
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Apps management and e-commerce transactions in real-time
1
Arbeitsmarktpolitik in der sozialen Marktwirtschaft : vom Arbeitsförderungsgesetz zum Sozialgesetzbuch II und III
1
Artificiality and Sustainability in Entrepreneurship : Exploring the Unforeseen, and Paving the Way to a Sustainable Future
1
Beiträge zur Dienstleistungsmarketing-Forschung : aktuelle Forschungsfragen und Forschungsergebnisse ; [14. Workshop Dienstleistungsmarketing 2010]
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Biometrics and neuroscience research in business and management : advances and applications
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Brand research : [an outcome of the second International Conference on Brand Management]
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Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
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Call Center für kleine und mittlere Unternehmen : Erfolgsfaktor im regionalen und überregionalen Wettbewerb; Reader zur Tagung in Flensburg am 15. März 2000
1
Computational finance and its applications II : [Second International Conference on Computational Finance - Computational finance II ; held in London in June 2006]
1
Consumer behavior : practice oriented perspectives
1
Contemporary Trends in European Cooperative Banking : Sustainability, Governance, Digital Transformation, and Health Crisis Response
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Contemporary research in e-branding
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Kundenorientierung
und Bürgeraktivierung : der Bürger als "Prosument"
Vogel, Hans-Josef
- In:
Kurswechsel Richtung Kunde : die Praxis der …
,
(pp. 278-307)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293030
Saved in:
2
Neue und alte Regelsteuerung in der deutschen Arbeitsverwaltung
Schütz, Holger
- In:
Arbeitsmarktpolitik in der sozialen Marktwirtschaft : …
,
(pp. 163-177)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003882461
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3
Qualitativ ausgerichtete Small-sample-Marktforschung : Kundenkonferenzen als Beispiel für Customer Focus Groups im After-sales-Marketing
Günter, Bernd
- In:
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : …
,
(pp. 193-207)
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1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001301060
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4
Transformationale Führung im Dienstleistungsbereich: wie man die Werte der Mitarbeiter am Kunden orientiert
Oelsnitz, Dietrich von der
- In:
Wettbewerbsfaktor Dienstleistung : Produktion von …
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1999
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5
Kundennähe: Bedeutung für die Logistik
Pfohl, Hans-Christian
- In:
Kundennahe Logistik : wertschöpfend, agil, …
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(pp. 1-45)
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1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001324036
Saved in:
6
Creating brand engagement on digital, social and mobile media
Malthouse, Edward C.
;
Calder, Bobby J.
;
Vandenbosch, Mark B.
- In:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
,
(pp. 85-101)
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2016
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7
Social media engagement : a construct of positively and negatively valenced engagement behaviours
Dolan, Rebecca
;
Conduit, Jodie
;
Fahy, John
- In:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
,
(pp. 102-123)
.
2016
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8
Nature and purpose of engagement platforms
Breidbach, Christoph F.
;
Brodie, Roderick J.
- In:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
,
(pp. 124-136)
.
2016
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9
Customer engagement in technology-bases and high-contact intefaces
Verleye, Katrien
;
De Keyser, Arne
- In:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
,
(pp. 137-151)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011430743
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10
Website engagement
Hyder, Antonio
;
Bigné Alcañiz, J. Enrique
- In:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
,
(pp. 152-168)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011430748
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