Showing 1 - 10 of 5,546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003745048
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009788843
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009316681
1. Persönliche Kommunikation in Kundeninteraktionen -- 1.1 Bedeutung einer beziehungsorientierten Kommunikation -- 1.2 Kommunikationsqualität als Erfolgsgröße in der Mitarbeiter-Kunde-Kommunikation -- 1.3 Ziel und Forschungsfragen der Arbeit -- 1.4 Eingrenzung des Untersuchungsgegenstands --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014288635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003007555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010387139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003805517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011383612
This research was conducted to study the influence of banking advertisement on the bank's customer satisfaction; it contained four hypotheses about four different variables which were an advertisement, social media advertisement efficiency, and effectiveness. The survey collected 300...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012896967