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Undetermined
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237
Other
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Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
135
Konferenzschrift
97
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86
Non-commercial literature
86
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
70
Aufsatzsammlung
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Lehrbuch
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Textbook
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Thesis
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Bibliographie
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research-article
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Aufsatz im Buch
27
Book section
27
Bibliografie enthalten
25
Bibliography included
25
Case study
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Fallstudie
16
Festschrift
16
Handbook
13
Handbuch
13
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Wörterbuch
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Bibliografie
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Fallstudiensammlung
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Glossar enthalten
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Glossary included
6
Einführung
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case-report
5
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Meffert, Heribert
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Fritz, Wolfgang
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O'Cass, AG
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Kotler, Philip
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Bilgin, Mehmet Huseyin
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Danis, Hakan
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Gyulavári, Tamás
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Bauer, András
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Ferrell, Odies C.
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Springer Fachmedien Wiesbaden
6
Technische Universität <Braunschweig> / Institut für Marketing
5
Institut für Marketing <Münster, Westfalen>
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Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Business & Economics Society International
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Eurasia Business and Economics Society
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Alfred P. Sloan School of Management
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Business & Economics Society International / Conference <12., 2008, Lugano>
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2
De Gruyter Oldenbourg
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Samarskij gosudarstvennyj techničeskij universitet
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Universitatea Transilvania din Braşov / Facultatea de Ştiinţe Economice
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Belorusskij gosudarstvennyj universitet / Institut biznesa
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Colloquium Baltic Business Development <2012, Tallin>
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Conference in Honor of Joel Dean <1984, New York, NY>
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Conference on Marketing Strategies for Central and Eastern Europe <6, 1998, Wien>
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European Journal of Marketing
16
SpringerLink / Bücher
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Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Springer eBook Collection
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Global business & economics anthology
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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Journal of the Academy of Marketing Science
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Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
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Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing & Management
3
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De Gruyter Studium
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De Gruyter eBook-Paket Wirtschaftswissenschaften
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European Sport management quarterly : ESMQ
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Facts on File library of American history
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Führungswissen für kleine und mittlere Untenehmen
2
Führungswissen für kleine und mittlere Unternehmen
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Global business & economics anthology : a semi-annual publication of the Business & Economics Society International
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Grundlagen und Praxis der Betriebswirtschaft
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620
USB Cologne (EcoSocSci)
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RePEc
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5
OLC EcoSci
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How Innovation Traits in Members of
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Agency Teams Propel the Creative Process: The Professional Opinion
Stadler, Christopher J.
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Advertising
agencies trade on their creativity, which is supplied by teams of creative and account workers to create … customer-centered
advertising
that is both novel and interesting. This research explores the magic of the
advertising
creative …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447341
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2
A - G
Koschnick, Wolfgang J.
-
2003
-
3., neu bearb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001814277
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3
H - O
Koschnick, Wolfgang J.
-
2003
-
3., neu bearb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001814300
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4
P - Z
Koschnick, Wolfgang J.
-
2003
-
3., neu bearb. und erw. Aufl.
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5
Commercial management : theory and practice
Lowe, David
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010215032
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6
Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands
Wheeler, Alina
-
2006
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2. ed.
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Creative
marketing
communications : a practical guide to planning, skills and techniques
Yadin, Daniel L.
-
2001
-
3. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004724414
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Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands
Wheeler, Alina
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2003
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9
Industrielle Kommunikation : Referate, Thesen, Diskussionsbeitr. auf d. von d. Techn. Hochsch. Darmstadt u.d. Verein Dt. Ingenieure vom 3. - 5. März 1977 in Darmstadt veranst. Symp...
Hielscher, Udo
(
ed.
)
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014003407
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10
How to market, advertise, and promote your business or service in your own backyard
Egelhoff, Tom
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2008
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