Showing 1 - 10 of 1,293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607968
Die Marke ist der bedeutendste Vermögenswert vieler Unternehmen. Durch die Globalisierung der wirtschaftlichen Aktivitäten muss sich die Marke zunehmend in heterogenen Märkten beweisen. Entscheidend für den nachhaltigen Markterfolg ist das von den Nachfragern in den Zielmärkten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442748
The country of origin of goods and services can have positive or negative effect on customers’ intentions to purchase. This book analyzes the impact of this effect on the international development of Italian companies in emerging markets. -- The chapters refer to a wide range of issues,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011851230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010392250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009788245
The term "global brand" has become widely used by the media and by consumers. Business week publishes annually its widely known ranking of the "Best Global Brands" (with Coca-Cola as number 1 in the past years) and consumers on summer vacations purchase brands such as Heineken or Marlboro they...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010357158
The term “global brand” has become widely used by the media and by consumers. Business week publishes annually its widely known ranking of the “Best Global Brands” (with Coca-Cola as number 1 in the past years) and consumers on summer vacations purchase brands such as Heineken or...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013438182
Interdisziplinäre Analyse des Vertrauenskonstrukts -- Interkulturelle bzw. entwicklungsökonomische Betrachtung.- Identifizierung von Determinanten des Markenvertrauens -- Empirische Skalenvalidierung eines Markenvertrauensmodells.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015851
Die Marke ist der bedeutendste Vermögenswert vieler Unternehmen. Durch die Globalisierung der wirtschaftlichen Aktivitäten muss sich die Marke zunehmend in heterogenen Märkten beweisen. Entscheidend für den nachhaltigen Markterfolg ist das von den Nachfragern in den Zielmärkten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016725