Showing 1 - 10 of 6,946
Analyse der Berichterstattung über die Einführung des EU-Energielabels für Fernsehgeräte -- Analyse der Beziehung zwischen Produkt, Marke und EU-Energielabel als Involvementauslöser -- Erfassung von Präferenzen für energieeffiziente Fernsehgeräte.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013503448
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003872692
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459999
Purpose: This study aims to investigate how extrinsic cues such as brand, certification, production method and price affect Muslim soujouk consumers' purchasing decisions in Turkey. Design/methodology/approach: Conjoint analysis was used to identify consumers' preferences and cluster analysis...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012589608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012008485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011875416
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009688759