Showing 1 - 10 of 2,194
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009315243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010366609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546920
Obwohl Nachhaltigkeit verstärkt in die Unternehmensmarke und -kommunikation integriert wird, gibt es bisher wenige empirische Studien, die die individuellen Erfolgsbeiträge einer Unternehmensmarke und unternehmerischer Nachhaltigkeit integriert betrachten. Anhand einer empirischen Untersuchung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015853
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011542813
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003822844
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012033467
"A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now beginning to be understood. Interest in corporate branding is exploding as marketing academics and professionals begin to realise how it can boost...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010520859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442743
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011762962