Showing 1 - 10 of 50
Packaging water -- From containers to contents : branding water -- Frequent sipping : assembling the subject of hydration -- Drinking water arrangements in Bangkok : accommodating bottles -- Enacting water scarcity in Chennai -- Practices of economization : recycling plastic bottles in Hanoi --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013481465
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009125395
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952932
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952954
Die steigende Informationsflut erschwert es dem Marketing zunehmend zum Unternehmenserfolg beizutragen. Das Pharmamarketing unterliegt dabei zusätzlichen Einschränkungen. Indirect Marketing (IM) stellt als Bestandteil des Leistungsschalenmodells eine vielversprechende Möglichkeit zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003717280
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003732364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003888440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667698
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980291