Showing 1 - 10 of 16,878
This book addresses the need to move international advertising in new directions by summarizing existing knowledge in … have an interest in international advertising research as well as international advertising practitioners …Introduction: new directions in international advertising research / Charles R. Taylor -- Achieving reliable and valid …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009627291
konzeptionellen Bezugsrahmen für ein interkulturelles Marketingmanagement und konstruiert eine Kulturkonzeption, die die … interkulturellen Umfeldes international tätiger Unternehmen und der kulturellen Prägung von Konsummustern. Es zeigt sich, dass sich … - Kulturorientiertes internationales Marketingmanagement …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001508084
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002731247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003845800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011862031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001568613
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011721479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000602806