Showing 1 - 10 of 523
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009688907
Tools for a digital world / John Gambles, Quadrangle -- Widening access to qualitative research participation: giving everyone their say / Maya Middlemiss, SAROS -- Using behavioural economics in healthcare research / Martin Carey and Jonathan Fletcher, Illuminas -- Insight management / Lucy...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011999201
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012288589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012036892
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792005
qualitativen Marktforschung -- Dialogorientierte qualitative Online-Forschung -- Online- versus mobile Umfragen -- Die Akzeptanz … von Location-based Services in der Marktforschung -- Biometrische Messung in der Produktmarktforschung -- Dem Publikum in …-Physiognomik bei der Auswahl von Werbegesichtern in der Marktforschung -- Mediaeffektivitätsanalysen -- Die Möglichkeiten der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013459555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011562277
Für jede wissenschaftliche Arbeit, mit der auf empirischem Wege neue Erkenntnisse generiert werden sollen, sind zuvor methodologische Überlegungen anzustellen, die den geplanten Erkenntnis- bzw. Forschungsprozess leiten. Im Bewusstsein, dass Welterkennen nur in einem Wechselspiel zwischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012219942
This paper provides a rejoinder to Colander, Holt and Rosser (2010) strategy to win friends and influence mainstream economics. It is suggested that their strategy is counter-productive, and while it might gain them friends, it will not lead to increased influence of heterodox ideas within what...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009247020