Showing 1 - 10 of 1,317
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012198682
Introduction -- Fundamentals of decision-making -- Behavior Patterns - Foundations of Our Decisions -- Behavior patterns for the perception phase -- Behavior patterns for the decision-making phase -- Behavior patterns for the customer retention phase -- Operational work with behavior patterns.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015051037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011633641
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015056620
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014581528
Das Internet hat das Wettbewerbsumfeld in vielen Branchen verändert. Die meisten Unternehmen setzen sowohl elektronische als auch physische Absatzkanäle ein. Kunden kombinieren beide Kanalarten bei der Informationssuche und beim Kauf von Produkten und Dienstleistungen. Die verbreitetste...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011747904
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013366293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011550928