Showing 1 - 10 of 1,764
Die Autoren analysieren, ob ein Social Media Newsroom eine Alternative zur herkömmlichen Pressemitteilungen via Email in der Luxusbranche ist. Ausgehend vom Intereffikationsmodell wird aufgezeigt, dass Journalismus und PR in einer Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420965
The rise of social media is causing challenges for brand managers of premium manufacturers in the fast moving consumer goods industry. Social Media platforms as innovative and open communication channels have to be integrated in the established media mix while preventing the damage of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000778466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000558937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000559263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000615396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000628139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000584151
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000594307