Showing 1 - 10 of 2,642
"This book provides researchers and practitioners with valuable information on advances and developments in emerging e-business models and technologies; it covers a variety of topics, such as e-business models, e-business strategies, online consumer behavior, e-business process modeling and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003473943
-Mail: Role for a Trusted Third Party? Ram D. Gopal, Arvind K. Tripathi, Zhiping D. Walter -- Web Personalization for E-Marketing … Files and Online Experiments to Enhance Internet Marketing Charles F. Hofacker, Jamie Murphy -- CRM, KDD and Relationship … Marketing: Requisite Trio for Sustainable E-Marketing Nikhilesh Dholakia, Jounghae Bang, Ruby Roy Dholakia -- An Interactive …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021472
Bloggen statt Blocken -- Von Web 1.0 zu Web 2.0 — eine neue Ôra? -- Phänomen Web 2.0 — multimedialer Wandel -- Etappen beim Kauf — Was bringt Web 2.0 aus Konsumentensicht? -- Herausforderungen für Unternehmen durch den „neuen Konsumenten“ -- Tools des Web 2.0 und wie man sie nutzt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003476517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009757582
Deckblatt; Titelseite; Impressum; Inhaltsverzeichnis; 1 Grundlagen im Online-Marketing; 1.1 Technikaspekte im …1.4.4 Online-Marketing1.5 Aufbau des Buches; 2 Produktpolitik im Online-Marketing; 2.1 Produktanalyse im elektronischen …-Wettbewerbsstrategien; 2.3.4 Online-Marketing-Kooperationen; 3 Preispolitik im Online-Marketing; 3.1 Preissetzung im elektronischen Absatz; 3 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012670574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003768547
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003897888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485505