Showing 1 - 10 of 19,121
Preisfindung bei Innovationen als Analysegegenstand im Marketing Preistheorie als theoretischer Bezugsrahmen und Entwicklung einer beziehungsorientierten Preistheorie als Analyserahmen Preiszufriedenheit und Innovationstypologie Modell zur Bildung und Wirkung von Preiszufriedenheit bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002403728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011804107
Major retailers in the USA offer Money Back Guarantees (MBGs) under which they return money to dissatisfied customers. Some of these retailers also offer Low price Guarantees (LPGs) under which they promise to refund price differences if buyers find a lower price after purchase. Some researchers...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014058006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000888763
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003825158
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003460080
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003984344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009575891
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009490040