Showing 1 - 10 of 909
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014463121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011417518
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000594588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009672563
This article argues that market prices in contemporary financial markets are driven by the value of information multiplied by a factor of the information's velocity. These factors combined have the potential to explain several observed market phenomenon, including market volatility during...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013012223
Dieses Buch befasst sich mit Marketinginnovationen, also mit Innovationen, die sich auf die Bereiche Vertrieb, Pricing und Kommunikation beziehen. Manuel Hütter untersucht diese in zwei empirischen Studien näher. So wird in einer branchenübergreifenden Erhebung der Frage nachgegangen, ob und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018941
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000835851
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000841213
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000168364