Showing 1 - 10 of 10,843
Dieses Buch befasst sich mit Marketinginnovationen, also mit Innovationen, die sich auf die Bereiche Vertrieb, Pricing und Kommunikation beziehen. Manuel Hütter untersucht diese in zwei empirischen Studien näher. So wird in einer branchenübergreifenden Erhebung der Frage nachgegangen, ob und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018941
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000594588
This study examines how overpricing of properties (in terms of above-market price), along with various housing attributes, influence their time-on-market (TOM). The results with the full sample show that only dummy variables depicting years 2003-2005 and flats located in Kowloon significantly...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013100927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011658456
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000672640
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011864863
Preisbildung an Aktienmärkten -- Ausgewählte empirische Untersuchungen zur Erklärung von Information Mirages -- Information Mirages an experimentellen Wertpapierbörsen -- Methodik zur Analyse von Information Mirages an der Computerbörse CAT -- Spezifikation der Information Mirages an der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000088174