Showing 1 - 10 of 76
"The internet and social media make managing a company's reputation significantly more challenging. While consumers and stakeholders wield new powers to champion and damage brands, many organizations continue to manage their online reputations in a piecemeal and reactive manner. Managing Online...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011374814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011982482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004443
Handbuch, in dem alles, unabhängig von genutzten Plattformen und Technologien, zusammengetragen ist, was gemeinnützige Organisationen benötigen, um virtuell und erfolgreich Spenden einzusammeln. (Christine Rohe)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011333180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689802
Challenges and opportunities for communicating corporate social responsibility through digital platforms -- Corporate social responsibility engagement via social media : in theory and practice / Sarah Glozer and Sally Hibbert -- Unlocking corporate social responsibility communication through...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011713957
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011850270
Die Neuauflage des deutschsprachigen Standardwerks zur Online-Kommunikation zeigt Herausforderungen, Konzepte und Instrumente aus Sicht des Kommunikationsmanagement auf. Namhafte Autoren aus Wissenschaft und Praxis geben in 30 Beiträgen einen systematischen Überblick zu Strukturen, Prozessen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011839681
Cover -- GRUNDLEGENDE ASPEKTE DER KOMMUNIKATION ÜBER DIGITALE UND SOZIALE MEDIEN -- Vom Internet der Dinge zum Internet der Menschen -- CEO-Kommunikation auf Twitter. Differenzierung des Nutzungsverhaltens unter Berücksichtigung von Repräsentation und Reputation -- 1. Einleitung -- 2. Theorie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011924114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788696