Showing 1 - 10 of 1,767
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014308599
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009520696
Although it has become commonplace for users and organizations alike to regularly collaborate during the seeking, searching, retrieval and use of information, a definitive work on the behaviors, practices, and systems that enable this collaborative information behavior has been lacking. This...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011726849
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012144802
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012176063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014314173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014314174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014279188