Showing 1 - 10 of 5,211
Für Unternehmen wird es immer wichtiger, ihre Leistungen und ihren Auftritt noch konsequenter auf ihre Zielgruppen auszurichten. Ein wichtiges strategisches Hilfsmittel dafür sind sogenannte "Personas", detaillierte und greifbare Idealbilder von Zielgruppen. Dieses Buch hilft Ihnen und Ihren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634506
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885655
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008654760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009009286
"This book explores the way the new channels and platforms emerging from the Internet use and how they affect our everyday interactions, particularly as they relate to meaning, growth, and recent trends, practices, issues, and challenges surrounding the world of modern marketing"--
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011375425