Showing 1 - 10 of 4,805
Zahlreiche Unternehmen nutzen Sportsponsoring im Rahmen sportlicher Großereignisse als zentrales Kommunikationstool …Sportsponsoring und Ambush-Marketing als Bestandteile des Kommunikations-Mix -- Wirkungskontrolle des Sportsponsorings …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425194
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704573
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003666444
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012059510
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000956743
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003182776
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001538988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001454074
Groups Researchers and students of Marketing, Sports, Event, & Brand Management Specialists in Sponsorship, Sports, & Event …Christian Lucas investigates the effectiveness of sports sponsorships. Two empirical studies are conducted, based on a … comprehensive literature review. Implications from both studies are derived that can guide sponsorship managers in their daily …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402227
Sport-Sponsoring und Markenmanagement -- Die Grundlagen des Sport-Sponsorings -- Die Grundlagen des Markenmanagements … -- Was ist Sport-Branding? -- Fallbeispiele aus der Praxis des Sport-Brandings -- Analyse des FC Wacker Tirol -- Sport …-Branding im Bereich Event -- Sport-Branding im Bereich Mannschaft -- Sport-Branding im Bereich Verband -- Sport-Branding im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014459