Showing 1 - 10 of 22,713
Digital media goods and digital media platforms exhibit cost structures and network effects that imply that price and quantity effects of consumption taxes are qualitatively different compared to what we typically find for physical goods. For instance, in most European countries and US states,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011566482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000373513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001637576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000598191
Klappentext: Viele E-Commerce-Anbieter stehen vor der Herausforderung, bei begrenzten finanziellen Ressourcen ihren Bekanntheitsgrad zu erhöhen. Aufgrund ihres erkennbar positiven Einflusses auf den wirtschaftlichen Erfolg gelten Online-Marketing-Kooperationen als gutes Marketing-Instrument....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003307887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000683464
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836854
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003383974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003566395