Showing 1 - 10 of 4,925
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003358623
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010459720
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003549594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009567590
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000975614
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001420763
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012102919
Der Handel steckt bei planerischen Entscheidungen häufig in einem Informationsdilemma. Unternehmenseigene Kundenkarten als neues Marketinginstrument können diesen Mangel beheben. Auch die Verbundforschung, die Beziehungen zwischen verschiedenen Sortimentsbereichen untersucht, kann dadurch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011960614
This paper surveys developments in analytical models and empirical findings concerning the strategic use of manufacturers' coupons for U.S. grocery products. Traditional theories examine the horizontal effects of coupons as a strategy to charge various classes of consumers different prices....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014215461