Showing 1 - 10 of 6,665
We study a model of social learning in networks where the dynamics of beliefs are driven by conversations of dissonance-minimizing agents. Given their current beliefs, agents make statements, tune them to the statements of their associates, and then revise their beliefs. We characterize the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669809
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003925596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010490843
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013286233
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011574530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011473519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012509739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009779989