Showing 1 - 10 of 1,348
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003339064
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003922180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003290583
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001895308
Managers of new-to-the-market ingredient brands often use brand alliances to help establish the identity of an ingredient brand name. One common form of a brand alliance is joint branding in which an ingredient brand name is promoted on the host brand package. For new-to-the-market or little...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014175175
1. Einführung -- 1.1 Kontext in der Markenführung -- 1.2 Problemstellung und Zielsetzung der Arbeit -- 1.3 Aufbau der Arbeit -- 2. Bezugsrahmen der Markenführung -- 2.1 Grundlagen der Markenführung -- 2.2 Die Markenführung im Rahmen der Unternehmensführung -- 2.3 Markenallianzen als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003087387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010399914
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011612617