Showing 1 - 10 of 16,138
The price discrimination literature typically makes the assumption of no consumer arbitrage. This assumption is increasingly violated in the digital economy, where coupons are traded with increased frequency online. In this paper, we analyze the welfare impacts of coupon trading using a modified...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013009102
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009244482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536560
Mobile Marketing gewinnt in der Unternehmenspraxis zunehmend an Bedeutung. Einen interessanten Anwendungsbereich für mobile Dienste stellen Kundenkartenprogramme dar, bei denen sowohl die Kundenkarte und Coupons, als auch die Programmkommunikation auf das Handy übertragen werden können. Jan...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012431570
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011924823
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011943257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011349858
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014373389
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003383974