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Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
10
Book section
10
Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
4
Lehrbuch
2
Textbook
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
1
Festschrift
1
Hochschulschrift
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
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Language
All
English
11
German
9
Author
All
Baier, Daniel
20
Gaul, Wolfgang
7
Böhler, Heymo
2
Germelmann, Claas Christian
2
Säuberlich, Frank
2
Woratschek, Herbert
2
Albrecht, Tobias
1
Aust, Eberhard
1
Brusch, Michael
1
Decker, Reinhold
1
Neibecker, Bruno
1
Rausch, Theresa
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Schmidt, Sabine
1
Voekler, Sascha
1
Zirn, Michael
1
more ...
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Institution
All
W. Kohlhammer GmbH
1
Published in...
All
Conjoint measurement : methods and applications
3
Journal of business economics : JBE
2
Kohlhammer Edition Marketing
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
Operations research proceedings 2005 : selected papers of the Annual International Conference of the German Operations Research Society (GOR), Bremen, September 7 - 9, 2005
2
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
1
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
1
Mathematical modelling in economics : essays in honor of Wolfgang Eichhorn
1
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
1
OR spectrum : quantitative approaches in management
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Selected papers of the Symposium on Operations Research (SOR'96) : Braunschweig, September 3 - 6, 1996
1
Theorie und Forschung
1
Theorie und Forschung / Wirtschaftswissenschaften
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Konzipierung und Realisierung einer Unterstützung des kombinierten Einsatzes von Methoden bei der Positionierungsanalyse
Baier, Daniel
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013162071
Saved in:
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
Baier, Daniel
(
contributor
);
Decker, Reinhold
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911973
Saved in:
3
Product positioning based on knowledge-oriented support : a logical framework
Gaul, Wolfgang
- In:
Mathematical modelling in economics : essays in honor …
,
(pp. 392-407)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001283709
Saved in:
4
Part-worth estimation using individual hybrid conjoint analysis
Baier, Daniel
- In:
Selected papers of the Symposium on Operations Research …
,
(pp. 347-352)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320987
Saved in:
5
Kundennutzenschätzung mmittels individueller Hybrid-Conjointanalyse
Baier, Daniel
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
49
(
1997
)
11
,
pp. 951-972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001228651
Saved in:
6
Gewinnorientierte Produktliniengestaltung unter Berücksichtigung des Kundennutzens
Gaul, Wolfgang
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
8
,
pp. 835-855
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183811
Saved in:
7
Market simulation using a probabilistic ideal vector model for conjoint data
Baier, Daniel
;
Gaul, Wolfgang
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 97-120)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444668
Saved in:
8
Methoden der Conjointanalyse in der Marktforschungs- und Marketingpraxis
Baier, Daniel
- In:
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : …
,
(pp. 197-206)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424578
Saved in:
9
Market simulation using a probabilistic ideal vector model for conjoint data
Baier, Daniel
;
Gaul, Wolfgang
- In:
Conjoint measurement : methods and applications ; with …
,
(pp. 123-146)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001997640
Saved in:
10
Classification and representation using conjoint data
Baier, Daniel
- In:
From data to knowledge : theoretical and practical …
,
(pp. 298-307)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291139
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