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Die bisherige Weiterempfehlungsforschung setzt bei der Beantwortung der Frage, warum Kunden ein Unternehmen oder das Produkt bzw. die Dienstleistung weiterempfehlen, vornehmlich auf das Konstrukt der Zufriedenheit. Dieses Buch nimmt diese Betrachtung ebenfalls auf, erweitert diese jedoch. Als...
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"This book takes a critical look at the often overlooked opportunities available for driving consumer demand and interest in developing countries. Emphasizing the power of the consumer market in emerging economies and their overall role in the global market system, this edited volume features...
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"This book provides relevant and current research on topics relevant to consumer beliefs, feelings, attitudes, and intentions and how best to utilize this research improving consumer appeal and relationships"--Provided by publisher.
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Dieser Titel befasst sich mit der Psychologie des Online-Shoppings. Der Autor ist Experte für E-Commerce und vor allem Verkaufsförderung in Online-Shops. Hierzu hat er das "CLICK-Prinzip" entwickelt, das die 5 wichtigsten Eigenschaften eines erfolgreichen Web-Shops postuliert; im Deutschen...
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The purpose of this study was to compare the effect of culture on consumers’ attitudes toward Cause-Related marketing between Iran and Germany by answering the following questions: A: What is consumer’s response concerning (1) skepticism toward CRM claim (2) attitude toward the CRM strategy,...
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