Showing 1 - 10 of 3,589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011311263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011297035
General Understanding of Consumer Behavior Regarding Choice and Loyalty -- Influences of Demographic Factors on Brand Choice and Loyalty -- Effects of Incentives on Purchase Behavior -- Formation of Brand Loyalty over Time
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104069
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011886592
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011893624
Monetäre Anreize in Kundenbindungsprogrammen wirken sich positiv auf die Bindung von Kunden an einen Anbieter aus. Zu diesem Schluss kommt der Autor in der als Feldexperiment ausgelegten Studie mit Teilnehmern eines realen Kundenkartenprogramms in enger Zusammenarbeit mit einer bedeutenden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013550877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341979