Showing 1 - 8 of 8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003684918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011337495
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010402374
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408213
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011447495
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013365721
und Problemstellung -- Bedeutung von Wechselkosten -- Zielsetzung und Gang der Untersuchung -- Begriffliche Grundlagen -- Beziehungsmarketing -- Kundenbindung als Zielgröße des Beziehungsmarketings -- Theoretische und konzeptionelle Grundlagen -- Verhaltens Wissenschaftliche Fundierung der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014596
Switching costs and customer satisfaction may differently affect marketing strategy. Managers would benefit from knowing how different switching costs (financial, procedural, and relational) and satisfaction jointly affect repurchase in order to properly invest marketing resources. A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013029845