Showing 1 - 10 of 1,664
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014245678
Die Aufwendungen für Online-Werbung sind in den vergangenen Jahren rasant gewachsen. Ihr Anteil am gesamten deutschen Werbemarkt lag 2007 bei sieben Prozent und die Tendenz zeigt weiter steil nach oben. Der Versuch von Microsoft, den weltweit zweitgrößten Suchmaschinenbetreiber, Yahoo, zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601786
The universality of design perception and response is tested using data collected from ten countries: Argentina, Australia, China, Germany, Great Britain, India, the Netherlands, Russia, Singapore, and the United States. A Bayesian, finite-mixture, structural-equation model is developed that...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012755070
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011776987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003698715
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011349537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002824556
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009013069
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395646