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Kirchler, Erich
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Alwitt, Linda F.
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Eisend, Martin
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Gutjahr, Gert
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Haugtvedt, Curtis P.
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Herr, Paul M.
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Institution
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Conference on Advertising and Consumer Psychology <2, 1983, Chicago, Ill.>
2
NetLibrary, Inc
1
Visual Marketing Conference <2005, Ann Arbor, Mich.>
1
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All
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
5
Neue Betriebswirtschaft : NB ; Zeitschr. für Studium u. Weiterbildung
3
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
2
Kleiner Almanach der Marktforschung
2
Marketing and consumer psychology series
2
(Grundriss d. Werbung
1
Advertising and consumer psychology : selected papers presented at the Advertising and Consumer Psychology Conference
1
Advertising theory
1
Arbeitsbücher zur psychologischen Schulung
1
Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück
1
Beiträge zur empirischen Sozialforschung
1
Beltz-Monographien / Psychologie
1
Business horizons
1
Campus-Studium
1
Cross-cultural and critical perspectives on brands
1
Der Beruf des Werbefachmanns in der veränderten Welt von morgen : [Festschrift für Hans Ludwig Zankl]
1
Die Anzeige : d. Fachzeitschr. für Werbung
1
EBSCOhost eBook Collection
1
Festschrift zum 30 [dreißig] jährigen Bestehen des Institutes für Industrieforschung
1
Grundriß der Werbung
1
Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. Managements
1
Heidelberger Fachbücher
1
Heinrich Bauer Stiftung (Hamburg). Schriften
1
IO-Management-Zeitschrift
1
International journal of advertising : the review of marketing communications
1
Journal of advertising
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Journal of marketing
1
Markenartikel : das Magazin für Markenführung
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Meddelanden från Svenska Handelshögskolan
1
Research in advertising. (5. Annual Conference of the Market Research Society, held in March 1962.)
1
Routledge library editions / Advertising
1
Sammlung Göschen
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Special groups
1
The environment of marketing behavior : selections from the literature
1
Working paper series
1
Zeitschrift für Markt-, Meinungs- und Zukunftsforschung : Vierteljahresbeiträge zu Theorie und Praxis
1
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Rechte Seite rechts oben! : Eine experimentelle Untersuchung über d. Abhängigkeit d. Aufmerksamkeitswertes von d. Plazierung e. Anzeige
1959
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000524488
Saved in:
2
Der Einfluss der Einstellung zu Werbung und der Kompetenzempfindung auf die Werbewirkung : eine empirische Untersuchung
Feigs, Joachim
-
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000055607
Saved in:
3
Das Gefühl von Freiheit und Abenteuer : Ideologie und Praxis der Werbung
Lindner, Rolf
-
1977
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000063482
Saved in:
4
Die Legende von den "geheimen Verführern" : kritische Analysen zur unterschwelligen Wahrnehmung und Beeinflussung
Brand, Horst W.
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000067280
Saved in:
5
Psychologie
der Werbekommunikation
Hoffmann, Hans-Joachim
-
1981
-
2., neubearb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000090148
Saved in:
6
Advertising psychology and research : an introductory book
Lucas, Darrell B.
;
Britt, Steuart H.
-
1950
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000038180
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7
Building up reputation for low-involvement-products : a dynamic model and implications for optimal advertising and quality strategies
Ringbeck, Jürgen
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000045504
Saved in:
8
Psychologie
der Werbung : I. Theoretische Einführung : II Praktische Übungen
Mucchielli, Roger
-
1972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000030496
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9
The role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications
Peterson, Robert A.
(
ed.
);
Hoyer, Wayne D.
(
contributor
); …
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000696835
Saved in:
10
Psychological processes and advertising effects : theory, research, and applications
Alwitt, Linda F.
(
ed.
);
Mitchell, Andrew A.
(
ed.
)
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000687884
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