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Case study
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Mikroform
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Gutenberg, Erich
5
Fitzgerald, Doireann
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Haller, Stefanie
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Day, Ralph L.
3
Kind, Hans Jarle
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Nilssen, Tore
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Parsons, Leonard J.
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Apel, Juliane
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Araujo, Theo
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Institution
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American Marketing Association
3
Advertising Federation of America / Bureau of Research and Education
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
American association of Advertising Agencies
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Axel Springer Verlag, Marketing Anzeigen
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BDW, Deutscher Kommunikationsverband
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Bundesverband der Deutschen Industrie
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CentERdata
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Consumer Research Institute, inc.
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Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan
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Europäische Kommission / Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency
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Europäische Kommission / Generaldirektion Justiz und Verbraucher
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GfK Consortium
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Handelskammer Deutschland-Schweiz
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Internationales Arbeitsamt
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Kommission der Europäischen Gemeinschaften
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Land- und Hauswirtschaftlicher Auswertungs- und Informationsdienst
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National Bureau of Economic Research
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Rand Europe
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Rationalisierungs-Kuratorium der Deutschen Wirtschaft
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Sophia University
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Special Libraries Association
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Study on the consumer judgment of advertising
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University of California at Berkeley
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Wageningen Universiteit en Researchcentrum
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Walter de Gruyter & Co.
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Wirtschaftsförderungsinstitut der Kammer der Gewerblichen Wirtschaft für Wien
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Würzburger Werbefachgespräch <24, 1986, Würzburg>
1
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Journal of advertising research
10
Enzyklopädie der Rechts- und Staatswissenschaft / Abteilung Staatswissenschaft
5
Journal of advertising
5
Agrarmärkte & [und] Agrarmarketing : Strategien im grünen Markt. Hrsg. zum 60. Geburtstag von Helmut Fahrnschon
4
International's series in marketing
3
Absatzwirtschaft
2
Applied economics
2
CESifo Working Paper
2
European journal of operational research : EJOR
2
Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. Managements
2
Holt, Rinehart and Winston marketing series
2
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of marketing research : JMR
2
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Neue Betriebswirtschaft und betriebswirtschaftliche Datenverarbeitung
2
Prentice-Hall international series in management
2
Proceedings of the ... National Conference of the American Marketing Association
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schriftenreihe Communicatio
2
(An I.L.O. programmed book)
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(Fachschriften der Handelskammer Deutschland-Schweiz)
1
47. National Conference, American Marketing Association, 15.-17.6.1964, Proceedings
1
A Ronald Press Publication
1
AEI studies
1
AMA proceedings series
1
Advertising and consumer psychology
1
Advertising theory
1
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
1
Agricultural economics research : a journal of economic and statist. research in the United States Department of Agriculture and cooperating agencies
1
Akron business and economic review
1
American journal of agricultural economics
1
An Arab-British Chamber of Commerce publication
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Aspekte eines deutschen Agrarexportes : Arbeitstagung d. Verbindungsstelle Landwirtschaft, Industrie e.V., Essen in Bad Salzuflen am 2./3.11.1966
1
Australian economic history review : a journal of economic, business & social history
1
BLM-Schriftenreihe
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Bank-Betrieb : Zeitschrift für Bankpolitik u. Bankpraxis
1
Beiträge zur Absatz- und Verbrauchsforschung
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Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
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Management perspectives in marketing
Boone, Louis E.
;
Boone, Louis Eugene
-
1972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000555933
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Issues in marketing
Karp, Robert E.
-
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000328343
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3
Modern marketing thought
Westing, John Howard
;
Albaum, Gerald S.
-
1975
-
3. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000042154
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4
Mathematical models in marketing
Murdick, Robert G.
-
1971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000572010
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5
Readings : marketing and society
Gist, Ronald R.
(
contributor
)
-
1971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003238300
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6
Marketing management models
Montgomery, David B.
(
contributor
)
- In:
Management science : journal of the Institute for …
18
(
1971
)
45
,
pp. P1-P128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509808
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7
Empirical foundations of marketing : research findings in the behavioral and management sciences
Alexis, Marcus
(
contributor
); …
-
1969
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8
Marketing models : quantitative applications
Day, Ralph L.
(
ed.
);
Parsons, Leonard J.
(
ed.
)
-
1971
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9
Marketing for managers
Webster, Frederick E.
-
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013467502
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10
A new price-advertising-interaction model : theory, empir. evidence and managerial implications
Simon, Hermann
;
Kucher, Eckhard
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000730030
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