Showing 1 - 10 of 1,827
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich … langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei … Marketings und beschreibt unterschiedliche Typen von Meinungsmachern. Es ordnet das Influencer Marketing als Trend und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012173285
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich … langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei … Marketings und beschreibt unterschiedliche Typen von Meinungsmachern. Es ordnet das Influencer Marketing als Trend und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880430
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000087218
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000572010
review of theory and research studies in consumer psychology and marketing, advertising and consumer behaviour …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003457714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003570355
"Neuromarketing studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use … scientific approach to marketing has helped many brands and companies determine how to best market their products to different … marketing problems. This book is designed to be a practical guide with quick and easy takeaways offered in 60 short chapters …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009406953
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004749018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013340924
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004921608