Showing 1 - 10 of 1,943
Auch wenn der Online-Händler Amazon nicht einmal 20 Jahre existiert, hat er die Einkaufsgewohnheiten der Menschen bereits revolutioniert. Die Kunden schätzen seine preiswerte und nahezu lückenlose Warenpalette, die unabhängigen Produktbewertungen der anderen Käufer sowie die unkomplizierten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014275701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003608914
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009619285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010400980
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011666857
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011884544
This study examines seven dimensions pertinent to e-service quality using 225 respondents conducted in Klang Valley. Results reveal that the efficiency of e-service quality mainly depends on the consumer’s perception of the efficiency (which offers speedy and reliable responses) and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014036950
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014289718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003551763