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Undetermined
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41
Aufsatz in Zeitschrift
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Undetermined
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Wagner, Thomas
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Wagner, Tillmann
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Korschun, Daniel
25
Rudolph, Thomas
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Sen, Sankar
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Du, Shuili
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Bhattacharya, C. B.
4
Wagner, T.
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Bhattacharya, C.B.
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Jahn, Elke J.
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Bicen, Pelin
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Hennig-Thurau, Thorsten
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Lutz, Richard J.
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Sohl, Timo
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Troebs, Cord-Christian
2
Weitz, Barton A.
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Acuti, Diletta
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Aggarwal, Anubhav
1
Beatty, Sharon E.
1
Beckers, Sarah
1
Bhattacharya, C.
1
Brach, Simon
1
Brewerton, F.J.
1
Brätter, S.
1
Busch, Sebastian
1
Di Iorio, Vinicio
1
Dietrich, Michael
1
Dimitrova, Boryana V.
1
Fassnacht, Martin
1
Grazzini, Laura
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Gremler, Dwayne D.
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Guha, Mithila
1
Hausman, Angela
1
Heidemann, F.
1
Herzog, Walter
1
Howley, Michael J.
1
Iovino, Roberta
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Kyklos : international review for social sciences
8
Journal of marketing
5
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik
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Journal of retailing and consumer services
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International journal of retail & distribution management
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Journal of business research : JBR
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MIT sloan management review
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Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
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Journal of institutional and theoretical economics : JITE
2
Journal of service research
2
MSI reports : working paper series
2
The international review of retail, distribution and consumer research
2
Zeitschrift für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften : ZWS ; Vierteljahresschrift der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften - Verein für Socialpolitik
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Aspects of the distribution of income
1
Business strategy and the environment
1
Die pharmazeutische Industrie : pharmind ; europharm ; Veröffentlichungen über sämtliche Aspekte der Herstellung und des Vertriebes pharmazeutischer Erzeugnisse ; Forum der Pharma-Industrie für alle Themen der Pharma-, Gesundheits- und Sozialpolitik sowie des Arzneimittelwesens im Umfeld der Marktbeteiligten ; Mitteilungsorgan der Verbände der Pharma-Industrie in Deutschland, Österreich und in der Schweiz
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Environmental & resource economics : the official journal of the European Association of Environmental and Resource Economists
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Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
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FinanzArchiv : public finance analysis
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Handbuch Preispolitik : Strategien, Planung, Organisation, Umsetzung
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Impulse : das Unternehmermagazin
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International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings
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Jahrbuch für Sozialwissenschaft : Zeitschrift für Wirtschaftswissenschaften
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Journal of Business Ethics
1
Journal of Business Research
1
Journal of Service Management
1
Journal of business ethics : JOBE
1
Journal of environmental economics and management : JEEM ; the official journal of the Association of Environmental and Resource Economists
1
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1
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Journal of public policy & marketing
1
Journal of public policy & marketing : JPP & M ; an annual publ. of the Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan
1
Journal of service research : JSR
1
Journal of the Academy of Marketing Science
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Transformative retail services : elevating loyalty through customer well-being
Troebs, Cord-Christian
;
Wagner, Tillmann
;
Heidemann, F.
- In:
Journal of retailing and consumer services
45
(
2018
),
pp. 198-206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011929978
Saved in:
2
Do customer discounts affect frontline employees?
Troebs, Cord-Christian
;
Wagner, Tillmann
;
Herzog, Walter
- In:
Journal of service research
24
(
2021
)
3
,
pp. 390-404
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012592945
Saved in:
3
Towards a classification of consumer sustainability
Wagner, Tillmann
;
Stich, Alexander
- In:
Sustainability and management : an international perspective
,
(pp. 57-67)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011580114
Saved in:
4
Customer ethnic bias in service encounters
Linzmajer, Marc
;
Brach, Simon
;
Walsh, Gianfranco
; …
- In:
Journal of service research
23
(
2020
)
2
,
pp. 194-210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216633
Saved in:
5
Die Kasse als Engpassfaktor: zur Lösung des Warteschlangenproblems im Handel
Rudolph, Thomas
;
Pruyn, Ad
;
Wagner, Tillmann
- In:
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden …
,
(pp. 356-375)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697518
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6
Does customer demotion jeopardize loyalty?
Wagner, Tillmann
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Rudolph, Thomas
- In:
Journal of marketing
73
(
2009
)
3
,
pp. 69-85
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838586
Saved in:
7
Corporate hypocrisy : overcoming the threat of inconsistent corporate social responsibility perceptions
Wagner, Tillmann
;
Lutz, Richard J.
;
Weitz, Barton A.
- In:
Journal of marketing
73
(
2009
)
6
,
pp. 77-91
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901108
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8
Towards a hierarchical theory of shopping motivation
Wagner, Tillmann
;
Rudolph, Thomas
- In:
Journal of retailing and consumer services
17
(
2010
)
5
,
pp. 415-429
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008654216
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9
Boundary-spanning employees and relationships with external stakeholders : a social identity approach
Korschun, Daniel
- In:
The Academy of Management review : AMR
40
(
2015
)
4
,
pp. 611-629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011391822
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10
[Rezension von: Umweltpolitik mit handelbaren Emissionsrechten, Johannes Heister .. : Tübingen, Mohr, 1991]
Wagner, Thomas
- In:
Zeitschrift für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften …
113
(
1993
)
2
,
pp. 304-308
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001345854
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